Keskustelu ARTSin tulevaisuudesta

04.04.2018

Tervetuloa opiskelijajärjestö TOKYOn keskustelutilaisuuteen WgoARTSiin! Tilaisuuden aiheena on Elämä Otaniemessä.

Tuoreimpien muuttoinfojen lisäksi kuulet keväisistä Arabian läksiäisistä, Väreen avajaisista sekä ARTSin muuton juhlallisuuksista.

Pääset myös tutustumaan uuteen kampusrakennukseemme arjen näkökulmasta: Mitä siellä voi tehdä? Mihin Kipsari sijoittuu? Mitä kaikkea pajoilta löytyy ja mihin laitteita voi käyttää?

Mukana keskustelemassa ovat myös dekaani, opintoasioiden johto sekä muuta henkilökuntaa. Aloitamme tarjoiluiden merkeissä klo 16 alkaen, ja ohjelma kestää muutaman tunnin.

Arabiasta voidaan järjestää kuljetus Otaniemeen, mikäli tarvetta ilmenee. Kerrothan kiinnostuksestasi kuljetukseen joko tapahtuman Facebook-sivulla tai lähettämällä sähköpostin osoitteeseen hallitus(at)tokyo.fi.

Aika: 11.4.2018 kello 16

Paikka: Miestentie 3 (kahvio), Otaniemi, Espoo